27 september

Löning
Välbehövt!



Jag har shoppat idag, oja det har jag, fick sånt shoppingsug så jag tog mig en sväng på stan idag, blev lite smått och gott, kändes bra för själen, dock inte lika bra för plånboken!


Anledningen till att jag gick på stan var egentligen bara för att jag behövde köpa skrivböcker till morgondagens spanskakurs, men de blev som sagt en hel del annat..


Köpte as coola skrivböcker iaf, en hallonröd och en med dinosaurie på :D



I söndags och igår har jag jobbat, kortdagar, men ändå!
Medan jag varit i Fjällsta (efter jobbet) så har jag umgåtts med Marina, det har varit lika angenämnt som alltid!
Blev som vanligt ett par deckare, och utöver de löste vi korsord igår, kors i taket, har nog inte löst ett korsord sen i femman typ!


Imorgon börjar som sagt kursen, det blir imorn kväll från 17.30-19.45 uppe på Campus
Måste dock dra dit lite tidigare imorn tror jag, så jag hittar rätt hus


Vad ska jag mer göra imorn då?
Jag ska ev skriva in mig på gymmet igen, och så ska jag hämta ut lite böcker på posten.
Och betala räkningar, inte lika roligt.!
men de måste väl göras. morr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0