24:e September

Grattis älskade Krilla!
Saknar dig så det gör ont!!!!!!
Hoppas du har det bra där du är <3
Ikväll tänder jag ett ljus för dig min fina ängel




För övrigt försöker jag komma på fötter igen, peppa mig själv till att leva livet
Nästa vecka, på onsdag börjar jag en kvällskurs i spanska
sen ska jag även kontakta en människa som ska få hjälpa mig ut ur mörket



Förra helgen i Sundsvall var grym dock!
Det var så skönt att komma bort lite, tänka på annat och träffa alla underbara människor!
Jag Fredrik och Micke åkte dit förra fredagen, Fredrik körde så jag och Micke drack lite öl i bilen och poppade musik och jävlades.


När vi kom till Sundsvall mötte Jessica oss och sen gick vi hem till henne, till hennes nya lägenhet i stan! Skit snygg! Sen kom Jimmy Jonas och Kim och vi satt och drack lite och spelade med andra ord allihopa.

Var sjukt skoj! Dagen efter gick jag fredrik och micke och hämtade marina på station vid 2 och sen gick vi och käkade pizza innan vi drog tillbaka till lägenheten och peppade inför kvällen, de blev fest, förfest hos Jessica och de kom diverse olika folk, det var sjukt trevligt, bla körde vi med andra ord och "jag har aldrig"

Sen drog vi på krogen, första krogen var nice och där stannade vi ett tag och drack, sen drog vi vidare och de flesta stack och käkade. Jag Marina Patrik och Jonas var iaf kvar och drack och snackade ett tag innan vi tog en taxi, Marina drog med Jonas och jag med Patrik


Dagen efter tog jag bussen tillbaka till Jessica där alla låg bakis, senare drog vi tillbaka mot Östersund.
Helgen gick på tok för fort! Vill tillbaka ..!


Igår var jag och Malin i stallet och jag red för första gången på över ett år, det var en mysig ridtur!
Sen på kvällen drog jag i mig lite vin, käkade och sen drog vi och såg bio, crazy stupid love, asbra film faktiskt!

Sen fick vi för oss att dra på krogen en sväng, helt random, var väl, sådär.



Har helgångest.. Ikväll är det ju Krillas minneslund.. vill vara där men orkar egentligen inte ..<3
Ska in till stan om ett tag och träffa Malin, köpa ljus till ikväll osv.


Nej dags att hoppa i duschen tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0