16 September

För det första..

Grattis Alex på 20års dagen!!! <3




Idag är det äntligen fredag och vi glider ner till Sundsvall senare i eftermiddag och stannar till söndag
- Musiken e fixad
Allt e klappat och klart!


Vi stannar i min kusins lägenhet i stan, grymt! Har inte sett den än
Ska bli så kul att träffa Sundsvallsborna igen!!!!!

Party !!!


Har alltid haft så jävla kul med er!
Sen jag var typ, 16? :P

Ska bli skönt att komma bort och kanske tänka på annat


Tänkte även hitta på något skoj på lördag på dan, och jag har planerat att hälsa på farfar en sväng då om han är hemma :) när man ändå är nere..




Nej, de här ska bli grymt!


Jag Fredrik och Micke åker ner idag och imorn vid 2 ska jag hämta Marina på tågstation


Trevlig helg alla, för de ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0