14 September

Det var länge sen jag skrev något nu
Blogg.se har strulat och sen har jag glömt bort också



Just nu sitter jag hemma i Lugnvik, har precis städat och tvättat lite, tänkte hoppa i duchen en sväng innan jag cyklar in till stan men först ska jag göra en läskig grej..!

Nämligen ringa runt och söka vikariat på äldreboenderna här i stan.. kill me!
Hatar att prata i telefon så där! Men man måste ju lära sig..

Har haft annat att tänka på nu ett tag så jag har skjutit på många av mina planer jag haft.


Att gå på Krillas begravning var det svåraste jag gjort. Saknar han så sjukt mycket , jag kan fortfarande inte fatta det!

När kan man tänka på annat? Det finns inget annat, jag är vaken på nätterna, är inte med på dagarna , jag är vilse! Jag är stressad och mår allmänt kasst. Jag borde söka hjälp.


Men plötsligt känns allt så meningslöst, jag är rädd.
Jag hatar att tänka, det är allt jag gör, tänker och kan inte koppla bort det, det finns ingen utväg!



Idag har jag iaf kommit igång lite, har skickat efter blanketter för körkortstillstånd och handledare
ska även fixa router i lägenheten så jag kan ha internet till min laptop
och så ska jag ju söka lite jobb så jag kan börja i stan på riktigt
Ska även komma igång med träningen hade jag tänkt, ska in och köpa springskor idag så jag och Fredrik kan sticka ut och jogga sen


I helgen ska vi iväg ett gäng till Sundsvall! Ska bli skönt att komma bort lite, och kul att träffa alla igen!!! Som jag saknat så sjukt mkt!


Imorgon ska jag färga håret också, de ska bli spännande!

Lite nytt, ja tack.!


Nu ska jag bli bättre på att börja blogga, det är ganska skönt att skriva av sig ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0