Vin är fan i mig de bästa som finns!

Nej nu ljög jag, MUSIK är det bästa som finns..!
;)


Det är sant, kan inte leva en dag utan musik, lyssnar JÄMT på musik
förut kunde jag inte ens somna på kvällarna utan musik i öronen..


Blev inge gym idag, jag glömde mina bankuppgifter hemma, damn it!
Får bli imorn istället.

Har gjort spanska läxan inför imorn också så det är bra!
Ska bli skoj att gå på kursen igen och lära sig något!
Vi fick ju en skiva med också vi ska lyssna på men jag har ingenting att lyssna på den med..
min dator e ju knäpp! Får ta med den till Fjällsta och lyssna nästa gång jag är där och jobbar


Tänkte även köpa en router idag men de kan vänta någon dag, men till veckan så..!
Då ska jag börja använda min dator och kan lägga upp bilder osv på bloggen!
Dessutom ska jag försöka få fram min kreativitet och börja skriva igen


Fy vad jag saknar min morfar..! ska ringa honom nästa gång jag är i Fjällsta och planera när jag kan komma och hälsa på! <3 Kvill .. fy vad jag saknar de alltihopa!


På fredag har jag bjudit hit mamma till stan så ska vi gå och bowla bara hon och jag, och gå på stan, dricka vin, käka middag och snacka skit

kommer bli jättemysigt och jag är glad att jag kan bjuda henne på allt <3
Hon förtjänar de! Har även planerat in en hemlighet till henne på stan men de vet hon inte om än.. ;)
känns bra att man kan göra andra människor glada!



Sitter och njuter med ett glas vin nu och lyssnar på musik på spotify, tänkte börja med maten strax, kycklingfile med feta ost i.




Till efterrätt blir det hallon med mörkchoklad och en bit brieost! hallelujah för vardagslyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0