Vad veckan gått fort!

Redan torsdag!
Helt otroligt..!

Drömde en sån sjuk dröm inatt..! Men jag sov iaf gott, det var behövligt efter dom senaste nätterna, vaknade strax innan 9 och var utvilad, så nu sitter jag och tänkte käka frukost

Har precis startat torktumlaren, diskmaskinen och tvättmaskinen, blir dammsugning sen och jag ska städa upp lite.




Jag undrar om jag är dum i huvudet eller bra uttråkad som pluggar så mkt på egen hand.. :P
jag pluggar svensk historia, grekisk mytologi och psykologi
det är intressant, även fast jag hatar att läsa:P

och så pluggar jag ju spanska såklart, har fått ett helt gäng med läxor till nästa vecka.!



Nej nu ska jag sätta mig vid tvn och käka lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0