Tisdag

Fredags.. vad ska man säga?
Som dom flesta vet lyckades jag stuka foten osv
inte så lyckat

Men innan de var kvällen jätterolig!!

Sen fick jag panik. och ja, vrikade foten, rejält. Den var svullen som ett as dan efter
går med bandage nu men de börjar bli bättre

Har klarat av att jobba iaf och har jobbat 2 bra kvällar i Gällö, i lördags och igår.


Idag kom jag tillbaka till stan igen, har umgåtts med Mattias på stan, fikat lite och snackat skit
haha vi kan få roliga ideér vi!!



Jag och fredrik har varit och handlat också så nu finns de mat hemma!

Fick nyss reda på att det inte är någon spanskakurs imorn kväll, läraren har fått förhinder, synd
men de ger mig mer tid att plugga!

I fredags köpte jag en gitarr också, den är så fin, min fender.. !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0