Tisdag

En vecka sen jag skrev något sist, anledningen- jag har varit i Gällö och jobbat lite
inte varje dag men lite här och där.


Igår kom jag tillbaka till stan igen

pratade med Linn i telefon igår, vi borde verkligen prata oftare!!!
<3

Ska ner till dom i slutet på månaden och gå på Eiras dop
Ska bli jättekul!!!


Innan dess kanske vi hinner med Sundsvall också! Den som lever får se



Imorn kväll är det spanska igen! Dags att göra läxorna kanske?
Kanske väntar till imorn, är inte sugen alls på att göra de idag, men något är jag sugen på att göra
tål att fundera närmare på



På torsdag ska jag troligtvis umgås med Lina och mysa
I helgen blir det väl någon slags form utav utgång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0