Test eller vad man ska kalla de


Tyckte de här testes såg lite smått roligt ut, och jag har tråkigt så wth

"beskiva en drömkille"

Hårfärg: Mörkt
Ögonfärg: Spelar ingen roll!
Längd på håret: Oftast kort men jag har sett/träffat killar med längre hår som varit sjuuukt snygga!
Längd: Långa! iaf längre än mig..
Tatuering/Inte tatuering: Tatuering är ett STORT plus <3
Bära mössa/keps: JAAAA, sjukt snyggt på vissa
Tönt eller Smartskalle: En smart kille är klart ett plus, men inte FÖR smart och inte skryta om det, osmarta/dryga killar är det värsta som finns :P

Egenskaper

Nämn 3 egenskaper han ska ha: Charmig, spontan och ett sinne för humor
Ska en kille vara romantisk: I små mängder får han vara romantisk, men skippa blommor och andra klicheer, det får mig att må illa.
Vad faller du för hos en kille: Musikalisk, lagomt sportig, spontan, han ska kunna få mig att känna mig speciell utan ord. Killar som håller på med motorer, bilar, cross ect är ett STORT plus, dock får det inte gå till överdrift






Någon gång kanske vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0