Onsdagen är här!

Fy hade en jobbig natt igen inatt.. :/ kunde inte somna förän halv 4 kanske, låg och mådde illa och tänkte på en massa skit :(


Har typ sovit 4,5 timmar inatt, jippi!

Igår var jag ute med Malin och ett gäng till och körde bilkurragömma, måste säga att vår moppekurragömma i Fjällsta äger sönder bilkurragömma i stan!!



Imorse kunde jag inte låta bli att shoppa lite på nätet, I love it! men nu är det slut på shoppande för den här månaden!




Tror jag ska hoppa i duschen snart, sen damsuga lite och plocka iorning och sen kanske gå in till stan och hämta cykeln? Ikväll är det spanska kursen! 17.30 - 19.45 !!



Fan vad jag rökte igår, blä! Måste sluta upp med såna fasoner!
Jag e pepp på att skriva in mig på gymmet så jag kan börja träna igen, kommer vara rätt tufft i början, men sen blir det bättre och bättre..! Minns ju hur det var förra gången, fan va jag tränade! och blev snygg! det är dags för de igen nu, jag ska bli snygg!


fan vad jag älskar dagar som börjar med bra musik och en god frukost!
jag kunde ju fått varit lite piggare dock men de kommer väl



maten igår blev supergod förresten! blev både spenat och feta ost i kycklingen och ett glas vin på de
kung!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0