Bra start på veckan!


Det blev utgång i fredags på G3
helt ok kväll!

Helgen har jag jobbat 16-21 lördag och söndag, har varit en jättebra jobbhelg så det är skönt!

Inatt har jag knappt sovit någonting, har mått illa och varit alltför pigg för att somna
sen vaknade jag av klockan 8.00 imorse för jag skull följa med Marina in till stan istället för att ta bussen

Gick hem till Johan och tvingade han att hålla mig sällskap medan jag väntade på Lina
sen när hon kom in till stan drog vi ut på Frösön och till Mans ruin så jag kunde beställa tid för mina tatueringar :D

29/11 :D:D:D:D


Äntligen!!!

Blir 2 st då, sen kanske jag passar på att boka ny tid igen efter de.



Imorn tänkte jag bege mig till gymmet!! Ikväll får det bli lite plugg, kanske städa lite och ev ut och springa en sväng om Fredrik hänger på!




Nej de var väl allt för mig just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0