Äntligen fredag!!

Är faktiskt på väg in i duschen nu
ska duscha och göra mig iordning

sen träffa lillebror på stan


Mamma kommer in till stan idag vid halv 5
har bokat banan från 19-20
innan dess ska vi gå på stan en sväng och så ska vi ju käka och dricka lite vin
jag köpte typ 4 liter vin i tisdags haha

får se om vi käkar innan eller efter, man vill ju egentligen dricka innan och sen käka efter.. hmm..


får se hur vi gör! Ska bli jättemysigt iaf, jag och mamma har nog aldrig gjort något sånt här tsm förut
och nu får jag bjuda henne på allt <3

älskade mamma, du förtjänar det verkligen!!!



Hon tar bussen hem vid 10 sen, så då är det tänkt att jag ska på krogen då!
det blir säkert bra




Försöker planera in när jag kan åka till Sundsvall igen.
Vilka hänger med denna gång?





Jag saknar dig Krilla, skulle göra vad som helst för att få höra din röst igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0