Framtidsplaner och magknip

Har sitter jag ensam i huset, funderar och drommer.

Jag blir lite illa till mods att det ar onsdag imorgon och familjen kommer hem :/




I veckan ska jag jobba torsdag fredag lordag och vara barnvakt onsdags torsdag fredag
Det ar helt ok, utom pa lordagen, kanns inte kul att forlora en lordag!!! speciellt inte nu nar det inte finns sa manga kvar


Igar var vi som sagt till hampstead heath jag Paula och Elin, och Monty saklart!
Det var mysigt och vi hade picknick och spelade yatzy!
Sen vart det lite kyligare sa vi drog tillbaka till Islington igen och jag och Paula drog hem till henne och kollade pa film och kakade

Igar kvall hade vi riktig tjejkvall med ansiktsmasker och vi kikade pa vanner, mysigt!!
sov over annu en natt och idag tog vi en buss in till stan och vandrade omkring dar, vi , jag Paula och Monty!
Vi borjade vid London bridge, gick sedan upp till the monument, kopte kaffe/te och satte oss pa en bank och spillde, sen drog vi upp till bank, ner igen vid st pauls katedralen och sen vidare over millenum bridge mot tate modern och sen gick vi langs sodra delen av themsen och gick bort till westminster

dar skilldes vi, imorn blir det nya aventyr! 
har verkligen varit en bra helg , och en lang en :) och otroligt nog var bade jag och Paula lediga exakt samma dagar vilket var toppen!!!


Ikvall har jag pratat med mamma och pappa pa telefon en stund
maste snart boka biljett tillbaka till sverige, helt sjukt! jag vill inte !!!!!!!!!!!

Har mkt planer framover dock och har planer pa att resa vidare i host, Paula verkar pa vilket ar toppen!!!!
Vore ju kul att resa med nagon man redan kanner ocksa :)



Har ar lite framtidsplaner jag har som jag tankte genomfora! Men i vilken ordning de sker, det vet ingen..

# Nar jag ar tillbaka i Sverige ska jag ga till arbetsformedlingen, skriva in mig dar, dom far hjalpa mig skriva ett bra CV och sen ska jag soka jobb utomlands genom dom

# Tankte aven skriva in mig pa komvux och lasa upp lite betyg samt lasa amnen som tex matte B

# Plugga korkort, ga utbildning med Fredrik sa jag far kora samt plugga teorin med hjalp av korkortsboken

# Plugga infor och gora hogskoleprovet

# Gora kurser pa mittuniversitetet

# Ga sykurs

# Lara mig spela ett instrument

# Plugga spanska (pa egen hand hemma)

# Aka pa sprakresa till Spanien

# Soka lagenhet och utbildning i Stockholm




Jag ar sa pepp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tror det ar dags att gora sig klar for sangen nu, usch, jag vill inte att det ska bli onsdag..!!!!!!!!!
Och jag ar inte trott alls, eller kanske lite forresten.


Imorn ar det en ny dag och da ska jag fa lite saker gjorda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0