Torsdag

Snart slut på denna vecka!

Ledig idag, otroligt skönt! dock har jag fått huvudvärk nu så jag tänkte vila en sväng innan jag ska dra och dansa! :D
pepp!!!

egentligen skulle jag vara ledig hela dan imorn med men det blir så att jag kliver upp strax innan 7 och har hand om archie tills 10 ungefär.. schysst att ändra de , hmm

men men, bara ett par timmar iaf..!

sen ska jag iväg på spinning halv 1! hoppas jag! ;)

inte länge kvar nu till Cypern!!!!!!!! typ en vecka!?! lite mer



sjukt nice väder idag också!! har suttit ute i flera timmar och läst i parken, käkat jordgubbar och njutit!!!

nej fy mitt huvud.. dags att lägga sig och vila en sväng innan gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0