Tisdag

Jag hatar HATAR hatar måndagar!!! jag vill bara få dom överstökad!!! 11 timmars arbete, direkt efter helgen.. skjut mig!!!


Nu är det iaf tisdag och det känns sakta men säkert att veckan är igång..!
Blev en rätt soft dag igår iaf, men jag blir så seg!!
Jag tog iaf en skön joggingtur/ promenad efter jobbet, det var skönt!
men den hade gärna fått vara lite längre..!

varför gick jag inte till gymmet för? morr!!
men på torsdag kan inget stoppa mig!! torsdag och fredag denna vecka, då har jag iaf kommit igång lite
sen kör vi några pass till innan Cypern och där blir det skärpning! och jogging!


mina sjuka drömmar fortsätter, drömmen inatt var iaf soft! inte alla som vaknar av en orgasm!

snart är det dags att börja dagen!
den kommer nog gå fin fint, blir lite städning när Archie sover, och sen drar vi till trillingarna och leker!

måste prata med Sally och Ed om det är möjligt att ändra min barnvakts kväll på onsdagar framöver, har så mkt jag vill göra på onsdagar, ska höra med dom om de e möjligt ibland iaf.

vore toppen!!




nej kanske dags att gå ner och börja?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0