Tisdag, 1 dag kvar

IMORN ÄR HON HÄÄÄÄÄÄR!!!!!!!!! :D:D:D kan inte fatta att om mindre än 24 timmar kommer Lina att vara HÄR! hos mig! i mitt RUM!!!!!!!!! :D:D I London!!!! MED MIIIIG!!!!!!!

:D:D

Har faktiskt städat lite på rummet nu så det ser respektabelt ut när hon anländer ;D
Idag har dan gått smidigt och bra, såna dagar gillar jag!

Medan Archie sov höll jag på och stökade lite, sen när han vaknade så tog jag med mig honom till tesco för att handla lite! Jag älskar att handla!! dock önskar jag att jag fick handla vad JAG ville fylla min frys, mitt skafferi och mitt kylskåp med! DÄRFÖR längtar jag verkligen tills jag flyttat hemifrån och får bestämma själv!


Iaf, sen kom vi hem, men faktiskt, på vägen hem stannade vi för att värma oss, (läs jag) gick in på new look och jag och Archie töntade oss och provade massa hattar ;D haha, han älskar de!! tror vi förvandlar han till bög.. ;D
Iaf så hittade han en fin hatt åt mig som jag köpte och ska ha till Cypern :D:D och en klänning på rean, haha, när jag visste Archie den och frågade vad han tyckte om den sa han "WOW!!" :D

haha sötnos..

när vi kom hem vart det käk för Archie, lite lek och städning för Charlotte, sen slutade jag vid halv 7!

Snart dags att gå ner och käka tycker jag.. men är ändå inte så hungrig..!
kanske lite gröt? gröt är gott! eller soppa?




Jag och Malin har världens bästa planer på roadtrip sen:D:D

påtala om planer så pratade jag med pappa igår ju, frågade vad han tyckte jag skulle läsa sen, han tycker jag ska läsa till sjuksköterska, jag som svimmar för mitt eget blod! det roliga är att farmor var likadan, men hon blev sjuksköterska, hon opererade till o med!!! hon var stark!!! <3


men sjuksköterska låter ju inte så illa..! :D vore kanske något.. eller dietist , eller kriminologi..
får fundera lite!

dags att käka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0