Söndag, buhuuu!

Frukost på sängen is the shit! synd bara att man fick göra iordning den själv ;)
Är ju som lite slö idag, dessutom verkar förkylningen smyga sig på igen.!
suck!


Hade en bra dag igår! strålande väder var det och humöret var på topp!
Mötte Meron Emma och Emmas kompis Katarina? Katrin? ååh förlåt, jag e dålig på namn! I Holborn för att luncha!
Riktigt gott var det, det var ett bra ställe som Meron kollat upp!

Efter det tog vi en promenad bort till Regents Park! Eller jag och Meron gjorde, dom andra var tyvärr tvungna att åka hemåt! Jag och Meron tog och promenerade runt i parken lite och satt och snackade, sen gick vi skillna vägar, hon tillbaka till Great portland street och jag till Baker!

där satte jag mig på tåget och åkte hem till Maria och Rickard! vi gick till affären och köpte mat och sprit och sen gick vi hem till dom, snackade skit, lyssnade på musik och drack och åt gott!


kom hem vid 4 imorse, sjukt seg nu..!


usch jag hatar söndagar! ska nog mysa i sängen största delen av dan!
inte mkt sömn inatt inte!!

Ska skypa med mamma om 3 timmar, vid kl 3, mysigt! men jag kommer inte höra vad hon säger! :P





imorn börjar en ny vecka..! Cypern närmar sig!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0