Onsdag

JAG ÄÄÄÄÄLSKAR BOXNING!!!!!!!! :D:D:D Idag körde vi kickboxning !! sååå grymt!!!!!!
helt genomsvettig efteråt!!


Jag älskar att förvåna folk, förvåna tränaren, och den här gången förvånade jag en tjej jag "slogs" emot!
hon trodde inte jag hade så kraftiga slag :D hennes sparkar dock var inget att leka med !
De här var första gången jag körde med sparkar men grymt var de :D:D


efter cypern blir de boxning som fan!! måndagar och onsdagar!!!
så underbart!!!!!!! kul, jobbigt OCH bra träning!!!!!!


är glad att jag återigen börjat skriva :D älskar de!!
skriver en låt till lillebror med, får jobba på den imorn!

imorn är jag barnvakt..! sovmorgon iaf :D nice! ska uttnyttjas!!!


tänkte göra mig redo och lägga mig och kika på how i met your mother nu :D:D världens bästa serie!!!
orkar inte vänta på nya hela tiden så jag har börjat om från början igen .. ;)


godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0