Onsdag, lååångdag!

Var skyldig dom 5 timmar sedan förra veckan så idag är det långdag som gäller, likt i måndags då jag jobbade 11 timmar! 7-18

Nu har jag dock en liten paus, Sally sover i soffan med Archie , soft :D

Ikväll är jag barnvakt hos några med trillingar, kompisar till Sally, niiiice att vara barnvakt och få betalt !!
Superglad!! men de kommer kännas lite jobbigt att vandra över dit efter att ha jobbat i 11 timmar..
ska iaf över dit i eftermiddag med Archie så jag hittar dit och så jag hinner träffa trillingarna först.
Har dock hört att dom e enkla att ha och göra med så förhoppningsvis blir det inga problem ikväll :D

På fredag blir det SHOPPING :D för hela slanten!!! ska ta lite pengar till tågkortet såklart och spara lite till utgång i helgen, resten ska jag shoppa för!!!!

vi får se hur mkt pengar det blir för ikväll..! men har sparat 20 från förra veckan då jag fick lite extra också eftersom jag jobbade i lördags!


och imorn får jag ju sovmorgon, behövligt..!
har drömt så sjuka drömmar senaste tiden :S mardrömmar och i förre går natt drömde jag att jag drömde :S
det var mysko..!


iaf, ska skärpa mig med träning osv nu! ikväll hinner jag ju inget men imorn är zumba inplanerat! blev så glad när jag såg att dom ska börja göra de på gold´s nu!!! har alltid velat testa de så de ska bli skoj!!!


sen blir det spinning på fredag!!! bannemig! sen shopping !! ;)



nej nu ska jag vila en halvtimme innan det är dags att jobba!! cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0