Nu jävlar! (Söndag)

Nu tyckte jag att det var dags för ett nytt blogginlägg! Eller ja, jag var nära att glömma det helt nu när jag inte skrivit sen Lina kom, men Karolina påminde mig igår så nu sitter jag här!

Nyss hemkommen efter att ha spenderat eftermiddagen med Paula i Oxford circus, mycket trevligt!
Vi tog en fika på starbucks och snackade på som vanligt ;)

Fönstershoppade gjorde vi med, åååååååhh vad jag vill shoppa!!!!!!!
hittar alltid så mkt fint när man e pank!

Men nästa helg då jävlar!!!
längtar redan..!

;)



Lina åkte i fredags efter att ha spenderat 9 dar med mig i London, vi har haft jättemysigt och gamla "Lina-Charlotte-Humorn" var genast igång! det var otroligt skönt att inte sova själv kan jag ju meddela!!
Vi var ute förra lördagen och gissa vad jag lyckades med?! jag RAMLADE på ANSIKTET..!!!!!!!

jag är faktiskt inte förvånad..! överhuvudtaget! Skrapade upp ansiktet, benen och fick fläskläpp och blåmärken överallt..! sjukt ont gjorde de! otroligt nog syns det knappt ett spår av det nu!
:D bra läkkött..!?


Vad har hänt mer då?
hmm, jo vi var uppe i London eye i onsdags, helt otroligt!!!!! så jävla fint!!!!!!
där ska jag på date någon gång ;)
det var så jääävla fint!!! älskar verkligen London!!!!

Innan London eye tog vi en pubrunda som skulle fortsätta efteråt för jag var ledig på torsdagen för jag hade jobbat dom timmarna tidigare i veckan, men Lina vart dålig och vi åkte hemåt istället, väl hemma började jag också må dåligt, ont i huvudet och halsen, Archie hade varit sjuk innan så jag förstod väl att han smittat oss..!

På natten sov jag inte många timmar, hade så jääääävla ont! Lina låg bredvid mig och snarkade och jag ville sparka henne i backen för jag blev så less när inte jag fick sova!!!!


På torsdagen skulle vi ut på äventyr! jag mådde inge vidare men vi tvingade oss upp för att äta frukost sen sa jag till Lina att jag behövde vila en sväng, 20 min kanske tänkte jag.. ist blev de 4 timmar !!!!!!

Så gick den dagen.. !


På kvällen firade vi Ed som fått jobb på Honkong som han sökt , dom ska flytta dit nästa sommar!!!!!! :D:D
så jävla grymt!!!!!! vi firade också att Lina var där, hon skulle åka nästa dag så det passade bra att fira då!

Champagne och vin......mycket vin

Fulla och glada satt vi alla och pratade om alltifrån Hitler till fylleolyckor!! det var riktigt kul och det blev en sen kväll! inte ok när man ska upp tjugo i 7 dagen efter..!

Var bakis i fredags, jobbade morgonen och sen följde jag Lina till flygplatsen, :(
Sjukt trött var jag också..! var inte helt hundra!
Var piggare på kvällen så jag låg och kolla film till rätt sent,
strax innan 8 lördag morgon kom Ed och frågade om jag kunde jobba för nu var Sally sjuk och han skulle på jobbet. FUCK!!!!!!!!!!! det är ju inte direkt så man kan säga nej..! ett par timmar tänkte jag..
halv 4 slutade jag :S var såååå trött hela dan!!!!! fy fan..! lite sömn nu dom senaste dagarna

ska dessutom börja jobba 2 timmar mer i veckan nu, så jag börjar 7 imorn
7-18 , blääää
sen blev de ändrat till 7-1 på onsdagar

men jag får 10 pund mer i veckan från och med nu!
det känns bra!!


Ed har fortfarande inte gett mig pengar för igår.. måste fråga han imorn
usch



känns som jag har sjukt mkt att skriva men de blir ju så mkt text!!!
ska lägga mig och kika på film snart tror jag , behöver sömn!!!!

det blev en lugn helg i helgen iaf, det var skönt! och behövligt!!
åkte och hälsade på Karolina , Erik och Kajsa, mycket trevligt!!
Lina var duktig och gjorde scones , supergott!!! ;D





Nej dags att göra något annat!!!


Ps min lillebror e grym!
http://www.youtube.com/watch?v=X68VUj-RnaA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0