Måndag

Den fruktade dagen är över!!! :D nu kan jag pusta ut! till på onsdag då jag har en ny långdag att se fram emot!!!
Dock känns allt mycket lättare nu!! :D

Solen skiner, en vecka kvar till Cypern..! jaaa, livet leker just nu!!!





Blir som sagt lite extra jobb i veckan och lite extra jobbigt känns det då att gå på gymmet när man egentligen vill lägga sig och dö lite! Men jag kämpar på :D det går bra nu!


Otroligt skönt var det att ta en dusch efter träningen idag!! Jag skrubbade hela mig, rakade mig, la en ansiktsmask och hade inpackning i håret, sen oljade jag in hela mig med babyolja och torkade sen, len som en babystjärt!!!!
Ska bli mysigt att krypa ner i sängen strax och luktar gott gör jag också ;D




När vi är i Cypern ska jag ju inte jobba lika mycket som här heller så det känns ju toppen!!! :D
och två dagar ledigt i veckan, så det blir iaf 4 dagar när jag e helt ledig från alla plikter och då ska jag sola och jogga!!

Jag är duktig nu, de här går bra!!! :D


Imorn har jag lite sovmorgon!! Skööönt!!

Dags att göra lite hemlisar och sen krypa ner och kika på film, gissa vilken? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0