Fredag! finally!

varje gång det är fredag skrämmer det mig dock att det snart är måndag igen :P

får se vad som händer imorn på dan, Meron textade nyss om brunch vilket lät som en utmärkt idé!
kanske kan åka till Maria tidigare på dan också och umgås? vore mys!

vi ska ut imorn kväll, rumba! där var jag och Meron när vi sågs första gången, riktigt skoj där faktiskt!! :D
dessutom är det bra att det är enkelt att ta sig hem när man är i innestan sen på natten!

idag har jag shoppat loss!!! eller ja, shoppat loss var väl att ta i ;)

blev ju inte så mysket för pengarna iaf..! men är rätt nöjd ändå!
supernöjd e jag dock över mina älskade hängselbyxor :D:D tjoooho!!!!! har alltid velat ha sånna!!!

hmm vad köpte jag mer då? en klänning , en klocka.. jaaa en ny en!! köpte ju nyss en klocka men den blev smashad när jag skrapade ansiktet :P


en klänning
klockan
hängselbyxor
en bh
en kuvertväska
en tröja
och en virkad väst :D

och jordgubbar och vindruvor med! ;D hihi sitter och smaskar på det nu :) tänkte kolla på top model en sväng och mumsa, e barnvakt ikväll, så jag tänkte gå ner och käka sen och kanske kolla tv en sväng!

anyway , har väl inget vettigare att säga just nu!


morsning korsning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0