FREDAAAAAG!!!!!!

Och jag är DUKTIG!!!!


Gick på spinningen idag efter att jag jobbat klart och käkat lite lunch! Äntligen e jag på G igen!!


sen gick jag på stan en sväng, kikade lite, köpte jordgubbar och nötter.. MUMSSSSSSSS
jag tror jag e beroende av jordgubbar alltså..!


och nötter.. och ost.. mums!



lyckades avstå godishyllan när hungern kom krypande! men det är inte nog, men en bra början, jag är stolt!




tänkte hoppa i duschen och prova nya schampoot osv strax, sen blir det nog till att käka lite innan jag ger mig iväg till Arsenal och Paula :D:D:D
Stannar där till imorn och sen åker jag hemåt på lördagkvällen för att vara barnvakt!
men skönt och slippa det ikväll iaf ;D



glad tjej längtar till Cypern och Stockholm och Östersund!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0