17 mars , fortfarande..!

Ville bara skriva av mig lite!!!!!


inget gym ikväll, fan fan fan!! jag som var så pepp!!!!!!!!!
har jobbat över för att sally e sjuk och ed har jobbat, tur det gått smidigt , men det har varit jobbigt också för jag har varit sjukt seg! och Archie sov inget alls i eftermiddags, fuck..! dock somnade han ju fort nu på kvällen ist
men imorn ska jag upp igen strax innan 7 och ta hand om monstret igen

och jag som vanligtvis slutar 12 och vill gå på spinning kommer troligtvis inte hinna de för ed sa nyss att han kanske behöver mig imorn med. det är ok om det bara är ett par timmar, typ när Archie sover :P
men jag vill ju träna! och SHOPPA!!!!!! shoppa framför allt..!


nu e dom skyldig mig 20 pund för taxin imorse också, måste komma ihåg de..!

usch jag e så le på mig själv och allt idag!



peppades dock upp av min granne nu i eftermiddags och lånade med mig tre filmer hemifrån dom ;D
finding nemo, maddicken och dunderklumpen :D :D:D

men vet inte om jag orkar se någon av dom ikväll, väntar nog till imorn, kanske kan lyxa till de lite med jordnötter och jordgubbar eller något!



nej nu e de skärpning!!! ber till gudarna att jag det blir en kort dag imorn!
upp kl 7 så det är nog dags att börja tänka på refrängen som man så fint säger!



varför känns inget som det borde idag!??!?!? morr..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0