Torsdag

FY FAN VAD SKÖNT DE KÄNNS!!!!!!!




Jag har jobbat färdigt för veckan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
så skönt känns det!!!



:D:D


Det har gått rätt smärtfritt också! ;)

Imorn är jag ledig och då ska jag som sagt träffa Alice och umgås här i Harrow on the hill



Ikväll ska jag planera- pengarna jag har och kan spendera
Ingen har ju nappat på gymkortet än :(((
Måste dit och ge dom pengar för en vecka till imorn..!

Det här är vad jag måste köpa
: en resväska


Det här är det jag vill köpa
: Levis shorts
En tygväska
London t-shirt


:(((

Eftersom att ingen tagit över gymkortet och jag räknat lite fel betyder det att dom sista två helgerna är helt pank nästan, kommer inte kunna lyxa till det för mig och luncha ute tex, får börja ha med mig "matlåda" ååh herregud..!

Ska räkna på de där ikväll, samt gå igenom alla mina grejer och kläder eftersom att jag och Alice ska till charity shoppar imorn och ge dom kläder och lite allt möjligt.!

Skönt att bli av med grejer, och så går det ju till en bra grej också!
Lite Karma , ja tack


Förövrigt behöver jag städa upp lite på rummet också, det är lite kaos just nu
just det, får inte glömma att posta breven imorn också! Bäst att göra en lista...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0