Torsdag

Har jobbat rätt mkt denna vecka, övertid, så gymmet har jag inte hunnit besökt igår som jag velat!
Men imorn när jag slutat efter lunch tänkte jag pallra mig ner dit!

Ska passa på att gymma då också, kan vara skönt!

Imorse bokade jag biljetten hem till Sverige , den 5e juli blir det, jag tog och kostade på mig att flyga med SAS denna gången och flyga till Östersund, från Heathrow dessutom som ligger rätt nära mig, eller ja, 50 min med bussen men ändå!

Blir ju såklart lite trist att inte mellanlanda i Stockholm men jag har planer på att åka ner dit i sommar iaf !!!
Underbara fina Stockholm!!

Påtala om Stockholm har jag kollat lite lägenheter där idag, är så sugen på att åka ner dit och plugga sen, när de nu blir av!

Har även kollat upp lite Spanska kurser osv, det blir ju i höst, om ett par månader så det är inte så långt tid kvar
Skönt att drömma sig bort faktiskt!!! Känner mig ledsen att lämna London men det ska bli skönt att slippa jobba som au pair (var nog inte riktigt min grej) och skönt att slippa kukhuvudet!!

Jag saknar alla hemma men jag kommer sakna London något otroligt med!!!!!!!


Jag kommer nog söka mig tillbaka hit när resandet är över, jag vill bo här i min egna lilla sketna lägenhet!!


Nog om det, dags att lägga sig och läsa en sväng, bli trött och sova, imorn ringer klockan strax innan 7
jobb jobb!!!


På lördag ska vi på Polo förresten i Windsor!!!!!! gryyyyyyymt!
Måste klä mig lite smart..!!! sen ska vi ha en stoooooor picknick där :D:D kommer bli grymt!!!
Hoppas dom inte kommer tvinga mig att ta hand om Archie bara..!
hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0