Tisdag

Otroligt skönt att vara ledig idag!
Jobbar istället heldagar måndag onsdag fredag


På torsdag är Alice ledig med så vi ska umgås då ! :D

Fy jag är alldeles skakis! Blir så ibland när jag har mycket att tänka på , och göra!
Men på något vis gillar jag det också!


Har nyss kommit tillbaka hem igen efter en sväng nere i centrum, har uträttat lite ärenden
Bla varit till gymmet, träffat killen som var intresserad av medlemsskapet, samt varit på banken och shoppat lite smått

Började seriöst nästan gråta när jag träffade den där killen idag, min hjälte tänkte jag
Tyvärr kom han med en bitchslap rakt i fejan när han sa att han varit ner till Golds själv och frågat om det men att dom sa att dom inte bytter medlemsskap sådär!

Chocken jag fick! Genast fick jag tillbaka klumpen i magen.!
Först trodde jag att han ljög, jag menar, jag hade ju pratat med dom förut om det?!?!?

Jag gick dit och pratade med dom och det visade sig att han hade rätt!
För att jag har ett speciellt medlemsskap så gör dom inte så!!!!!!!
Fy fan vad arg jag blev!

Det har dom inte sagt något om innan.......!

Med gråten i halsen och klumpen i magen gick jag tillbaka till butiken där killen jobbade och berättade vad dom sagt

Han sa dock att han kunde hjälpa mig!
Han kände någon på golds gym som var instruktör och dessutom sa han att det gick att säga upp medlemsskapet tidigare om man ville, om man stoppade betalningen osv, jag var inte säker men han övertalade mig

Han skulle ringa sin kompis och sedan ringa mig ikväll, får se vad han säger då

Har ju inte ens pengar för att betala det där nedrans gymmet men jag vill ju inte att någonting ska gå fel så jag får någon anmärkning eller så :(((((

Han var iaf väldigt snäll och vi pratade lite, och han sa att han förstod att jag inte hade så mkt pengar eftersom jag jobbar i en famillj, dessutom frågade han när jag skulle åka eftersom han behövde personal i en annan affär han jobbade med, FAN!!!!

:P

så himla typiskt!


När jag gick därifrån gick jag till banken för att säga att jag ville säga upp mitt konto.
Jag fick då med mig lite papper att fylla i och så, måste gå ner dit igen på torsdag och lämna pappret, nu har jag iaf fyllt i det, hoppas dom kan stänga det samma dag, för sen på fredag är det den första och då ska jag betala golds! :O


Måste fråga Sally om jag kan få veckans lön löst denna gång, för enkelhetens skull.


fan, måste komma ihåg det!


Även att världens skur kom när jag var kom ut ifrån banken!
Och vilka blixtar sen!!!!!

Och åska!

En gång när blixten kom fick jag seriöst hjärtattack!
Det kom plötsligt, och det lös upp och lät HÖGT SOM FAAAN!!!!!
Alla på gatan reagerade som fan, skrek och gömde sig sen började alla skratta åt varandra
men fan va högt de lät!


Gick även och köpte en resväska, en enkel och lätt för 20 pund, en brun
Ska faktiskt börja packa lite nu tänkte jag..!

Jag gick även in på en utav second hand butikerna och köpte 2 böcker, älskar faktiskt att läsa på engelska!
Tog även en sväng in på video butiken och kunde inte låta bli att köpa 3 filmer

Nowhere boy (lycka!!!!!!!!!) :D
500 days of summer
och A walk to remember
(som för övrigt är en utav mina favoritböcker)

bara filmer jag sett, men filmer som är otroligt bra!

13 pund för alla!


Eftersom regnet fortfarande öste ner satte jag mig på costa och tog en kaffe, kikade på människorna i regnet och började läsa "the devil wears prada"

I London är det ok att sitta ensam på ett cafe och mysa, i Sverige skulle folk tro att man inte hade några vänner, men jag tycker det är mysigt med lite egen tid samt att försvinna in i en bok sådär!


På vägen hem mötte jag Lucy och Agnetha med Cassie och hund
Jag stannade och pratade med dom en sväng och blev på så otroligt bra humör! Dom är två människor att se upp till verkligen, dom inspirerar och uppmuntrade mig att resa vidare och göra allt jag vill göra i livet, älskar såna människor och kommer sakna dom alla här så otroligt när jag åkt!


Dock bestämde jag med Agnetha att jag ska komma över lite senare idag och umgås med dom :D
Jag har världens bästa grannar!!!!!


Nu lyssnar jag på Cat Stevens och håller på med tusen saker samtidigt
Dags att börja packa lite som sagt! Ska bli spännande..


Fick mitt sista brev ifrån mamma idag, vi har inte skrivit på aplänge, men jag svarade på det iaf och nu är det påväg till sverige!

Ska skicka vykort i helgen också, london vykort till morfar, farfar och kanske någon fler!



Fy fan , jag är fortfarande skakis och uppe i varv..!


hörs senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0