Söndag

Sjukt trött! Kom hem för ett tag sedan och har duschat osv nu, skönt!
Dock kan jag säga att vi fick oss en ordentlig dusch i stan idag också, har regnat ett bra tag nu!


Grym kväll igår!!!

Jag jobbade hela dan igår från 7-18, sen såg vi i Piccadilly kl 20
Det var jag Paula Emilia Jill och Jonatan först, vi drog till b@1 i Soho och drack och satt och snackade, senare joinade även 2 av Jills kompisar! Fullt med folk i stan igår , riktigt varmt var det också, och fullt med fotbollskillar ;)
hett hett hett! Det var ett gäng på b@1 som jag och Jonatan suktade lite efter ;)
Vi träffade även 2 bröder som var på besök i London och hängde med oss en stund på puben!

Sen drog vi på en bar/klubb som låg på samma gata! Gratis inträdde innan 22, och vi var där precis på minuten!
Härligt värre! Där blev det dans och öldrickande nere i källaren på dansgolvet, sjuuukt varmt var det men musiken var bra !

Vi drog hem rätt tidigt ändå, jag och Paula tog bussen hem till henne och jag sov kvar där inatt

Imorse när vi vaknat tog vi det lugnt, käkade frukost och kikade på vänner <3 innan vi gjorde oss iordning
Sen drog vi till Warwick avenue och tog en promenad därifrån längs Regents kanalen bort till Camden, där var det marknad utan dess like så vi tog oss en sväng runt i regnet :) Käkade underbart god kycklingwrap på marknaden som lunch/middag, SJUUUUUUKT GOTT!!! Sen satte vi oss på starbucks en sväng för att vila fossingarna och ta en chai latte!


Mer regn blev det när vi drog hemåt, vi sa hejdå i Kings cross för att åka skillda vägar, då upptäkte jag att min linje var nere, så det blev att vända på klacken och åka till Baker street för att sedan vandra bort till Marylebone i regnet, men på något sätt var det skönt att vandra omkring och lyssna på musik sådär i regnet :)

Nu e jag hemma och har duschat osv, jättetrött är jag också!! Ska nog lägga mig och läsa en sväng och sedan försöka somna tidigt :D kanske slår på en film också, myyys!
Känner inte alls för att kliva upp strax innan 7 imorn! Heldag 7-18 väntar!!!!

Är dock glad att mina underbara grannar är tillbaka !! Dom har varit och campat nu när dom haft lov :D
Träffade Damian igår och snackade lite, skulle egentligen över dit idag men jag ska skicka ett sms och säga att jag inte orkar, jag e verkligen helt slut! En-dags helg är inte att leka med!!

Längtar redan till tisdag och sovmorgonen <3
Hoppas på finväder i veckan och till helgen! Då blir det Polo på lördag med familjen!!
Kan inte fatta att jag bara ska jobba 4 veckor till, !!!! skönt men jobbigt med, kommer sakna London och alla vänner här!!
:(

Men i höst.. Då jävlar!!!!!!!


Nej puss och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0