Söndag

2 veckor kvar tills jag fyller år
9 dagar kvar tills jag lämnar London

Kan inte fatta att jag fakitkst åker! Det kommer kännas som att jag är i Sverige och hälsar på, så efter en vecka eller så kommer det kännas som att jag ska tillbaka! Men inte den här gången..!


Inte än..


Hyde park igår var fantastiskt!
Massa folk och det vi hade en sjukt god picknick i gott sällskap!
Innan vi gick dit gick jag och Paula på affären och handlade vin och grejer, och typ ALLA i affären var svenskar som gjorde exakt samma sak :P

Det var iaf sjukt skoj! Och vi var där från runt 1 tiden till 9 på kvällen

Sen drog vi på efterfesten på Club Bond, som typ sög.
Vi var där ett tag iaf, sen gav vi upp!
Jävla DJn förstörde allting!


Innan jag åkte hem inatt gick jag en promenad runt i stan, grät lite grann, London är verkligen underbart!
Vill inte åka härifrån!



Men jag har annat kul som väntar framöver, och London finns alltid kvar om man vill tillbaka <3


Just nu sitter jag och försöker få tag i fröken Wannebo!
Inte lätt utan pengar på telefonen som tog slut imorse..!
Tacka vetja FB



Hoppas hon fattar och ringer snart!
Kom igen Paula! riiiing!!!!!



Även att Paula kom till London 26e november, precis en månad efter mig
och hon åker den 5e augusti, precis en månad efter mig..!


HELT CRAZY! HELT CP!
CP

Charlotte och Paula, japp japp!

Ring nu kvinna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0