Söndag

Det är söndag alldeles för ofta!!!

Ännu en helg har seglat förbi!



Polon igår var iaf grym!! Är riktigt glad att jag fått chansen att se något sånt! Kändes väldigt märkvärdigt, alla var så finklädda och vi drack champagne och hade stor picknick! Jätte mycket folk var det också!
Harrow spelade mot Etan, hade överttaget först men förlorade sen med 5-3 !

Även Cambridge och Oxford spelade, vi hann se lite på den matchen också innan vi åkte hemåt

Väl hemma bytte jag om och åkte sedan till Covent garden för att möta upp Meron och Paula, vi satte oss och käkade , sen joinade Ida oss och vi satte oss på en pub, drack vin och snackade. Riktigt trevligt!

Vi velade lite om vad vi skulle göra igår efter vi hade varit på puben, gå ut och dansa ville jag, men ingen annan, vi disskuterade om vi skulle sätta oss någon annanstans och fortsätta snacka och ta nattbuss hem, men de röstades ner så vi tog sista tågen hemåt..!


Idag ska jag och Paula åka till harrods och hänga lite där! vi kör på lite fönstershopping!Det regnar idag, annars hade vi planerat att cykla i Hyde park och gå upp i the monument, men de får bli en annan gång!

Fick ett brev från min kära morfar igår som jag ska svara på sen och skicka i veckan :)
Försöker få tag på mina föräldrar också så vi kan prata något snart, var ett tag sen nu!

Nej nu är det dags att göra sig klar och sen käka frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0