Onsdag

Nu har ångesten börjat släppa lite, ni skulle sett mig för ett tag sen, kunde knappt andas kändes det som!
Jag pallade inte att vara hemma och glo så jag gick ut och gick, och gick och gick och tillslut satte jag mig i parken och lyssnade på musik och bara var. Jag hade verkligen tusen tankar i mitt huvud och jag orkade inte med någon utav dom just då

Familjen kom hem för ett tag sen, och imorn börjar jobbet igen.
Jag vill verkligen inte, bara långa dagar nu ett par dar framöver också, jippi!!!! känner ni sarkasmen i "jippi"? BRA


Det känns lite bättre nu iaf, det är väl bara att bita ihop
Usch vad jag klagar, men jag har ont i magen också, och ena ögat e lite svullet, de gör ont de med!
Känner mig hemsk och jävlig.



Ge mig helg! Ja just de, jag ska ju jobba på lördag..!!!
Måste hitta på något roligt me Archie då, annars går jag under! Museum kanske? Eller åka in till stan och till någon park om det är fint väder. Vore ju toppen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0