Onsdag

Hade en jättemysig kväll igår med mina grannar, vi satt och snackade, käkade middag och snackade ännu mer
Kom hem rätt sent, vid 11 ungefär, hoppades att jag skulle somna på en gång men icke sa nicke, vart pigg och låg vaken i 2 timmar, somnade i 2 och sen var jag uppe igen

Halsen gjorde sjukt ont och jag hade rethosta hela natten, ville bara att det skulle bli morgon!
När jag äntligen lyckats falla i djup sömn ringde klockan och det var dags att stiga upp!

Tänkte egentligen duschat imorse men jag var för trött!
Dagen har känts lite längre än vanligt men har samtidigt varit rätt skön, men det har varit mkt att göra som alltid



Idag fick jag ett jättefint kort av Leanne!
Hon hade skrivit och tackat för den här tiden och gav mig sin emailadress så vi kan hålla kontakten! :D
Kommer verkligen sakna henne!

Mina sista dagar i London är proppfulla med grejer!


Hur och när ska jag ha tid till att packa och greja?:P



Imorgon, torsdag, är jag ledig, på dagen ska jag umgås med Alice, lite parkhäng osv
på eftermiddagen ska jag träffa killen med gymmet, som då kommer berätta för mig hur det gått, fett nervös!!!!
kl 7 ska jag möta Leanne utanför fish on the hill så ska vi ut och äta tillsammans :)


Fredag, jobb 7-3? 7-6? SISTA DAGEN!!!!!! bada och lägga Archie, barnvakt


Lördag, Brighton med Paula?? :D Något annat skoj med Paula? ;)
På kvällen Jonatans fest! Sista utgången i London!!!!! :(


Söndag, bakis, London under dagen, middag med Agnetha på kvällen


Måndag , umgås med familjen en sista dag, samt göra mig redo för morgondagen!


Tisdag, 06.42 tar jag bussen till heathrow och terminal 3! är framme där vid 8, måste ha checkan in vid 9 , sen flyger jag 9.50 till köpenhamn, därifrån flyger jag 15.35 till stockholm vilket tar en timme, sen lyfter jag ifrån Stockholm 18 och är på Frösön 19.00!


Där min älskade Malin kommer och hämtar mig!!!!!!!!! <3<3<3<3



Dessutom, på söndag kommer Sallys föräldrar så innan dess måste jag packa och städa ur mitt rum, dom ska ha rummet och dubbelsängen här och jag ska spendera mina 2 sista nätter i gästrummet


NÄR ska jag ha tid med allt? :P
Får packa lite mer imorgon innan jag träffar Alice tror jag..!


Städa och dammsuga får jag göra på fredag?

hmm


Nej nu orkar jag inte fundera längre! Dags att kika på film och mysa! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0