Onsdag

Det har varit lite ont om inlägg senaste veckan, ber om ursäkt för detta!

Förra helgen var toppen som alltid!!

I fredags åkte Archie till Sallys föräldrar så jag slapp vara barnvakt på kvällen! :D (yeeey!!!)
Efter jag varit ner till Harrow en sväng för att sätta upp lappen om gymmet så gick jag genvägen förbi skolan där jag mötte Agnetha som väntade på Alexander som skulle komma ut.
Vi stod och pratade en stund och sen frågade hon om jag vill vänta med henne , och medan jag gjorde de såg jag Alice som också stod och väntade på "sitt barn"


Vi stod och snackade en stund och jag berättade att jag var ledig på kvällen så vi bestämde oss för att ses halv 8 längst uppe on the hill och gå ner till Harrow för något att äta och dricka!

Jag har aldrig gått ut här till en pub eller en resturang så det var intressant! :D
Vi åt på moon on the hill, maten var supergod och superbillig!!
Vi drack två glas vin till maten och notan för båda, full meny och 2 glas vin blev 7 pund.!!!!!!!
Helt otroligt!!

Vi snackade på medan vi drack och sen begav vi oss upp till Cafe Cafe där vi hört talas om deras cooktails..!
Vi tog en varsin cooktail, sen flörtade vi med dom snygga bartenderna där ( OMG OMG )!!! vad vi missat grejer!?!? Billig god mat, drinkar OCH snygga killar on the hill, vad faaaaan!?

Dom bjöd oss på en varsin öl, och sen fortsatte vi dricka, massa roligt folk var där och vi snackade på tills de stängde.. och 3 timmar efter de stängt!!! :D:D så jääävla bra!!!! vakten sa till oss, vi var typ ett 10 tal pers som stannade efter stängning, sen gick vakten, OCH VI STANNADE KVAR!!!!!!! :D

Till kl 4, sen fick jag och Alice skjuts hem av några killar, ingen av oss kommer ihåg vilka de var :P
Men även att JAG åkte med, jag bor 1 min därifrån med bil :D hhahahah...!!!!!!

Jag ville åka med iaf, var så kul i bilen när jag sa åt dom hur man åkte hem till mig, och sa typ bara "här svänger ni vänster" Framme! :D dom ba, VA? :D

Jag är bäst!!!

Vaknade upp lördag morgon och mådde piss! Dessutom kunde jag knappt prata för jag var så hes!
Jag kunde knappt ta mig ur sängen.. kl 10 ringde Paula och väckte mig, normalt skulle jag varit uppe då redan, men då, fyy faaan!

Jag ljög och sa att jag inte sov, varför? :P ingen aning.
Vi skulle egentligen ses vid 12 men när jag lagt på igen somnade jag om och sov i 45 min..!
Minns inte exakt när jag tog mig iväg, men segt gick de, men ack så jag kämpade!
Kämpade med att klä på mig, äta och sminka mig.

Somnade på vägen in på tuben, träffade Paula i London bridge för lite lunch och sen klättrade vi upp i the monument, inte illa pinkat för en bakismänniska vill jag lova!

Efteråt gick vi i regnet bort till One new change, ett shoppingcenter i City bakom st Pauls katedralen, vi gick omkring och kikade. köpte ett varsitt par trosor, hur söta som helst!!!!!!!

Sen begav vi oss hem till mig, först stannade vi på moon on the hill och käkade lite! Mums!
Sen blev det film och mys!
Paula sov över här, och på söndagen åkte vi till Belsize park och träffade Ida och gick på vintage marknad :)
Efteråt fikade vi lite, sen drog jag och Paula till oxford street, (som vanligt) och gick en sväng på HM och Boots för lite ärenden!

På kvällen när jag kom hem var jag barnvakt!

Veckan har hittills gått bra! Även om jag fortfarande har ont i halsen osv
igår var jag nog ordentligt förkyld, var sjuuukt trött och hade ont i huvud och hals
i måndags var vi med trillingarna hela dan och det var riktigt lättsamt och roligt!

Imorn har jag sovmorgon, underbart!!!


Och eftersom jag redan jobbat 7-18, 1-18 och 7-18 jobbar jag bara 1-18 imorn, sen är jag LEEEEEEDIG på fredag!!! Då ska jag träffa Alice på dan, gå ner till second hand butikerna och lämna kläder och gå och fönstershoppa lite i Harrow! På kvällen är jag barnvakt och då ska jag prata med mamma och pappa!

På lördag ska midsommar firas, och det ska firas STORT!!!!!!!
Mer om det en annan dag! Dags att skriva brev och sen sova! En film kanske?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0