Måndag

Jobbat långdag idag, skönt att det är överstökat!!!!! :D


Veckan är som vanligt fyllt med arbete osv, ev lite dejting också en kväll ;) haha!
På onsdag måste jag ner på gymmet, tänkte gymma och dessutom snacka med dom om mitt medlemsskap osv!

På lördag vankas Polo i Windsor , undrar just vad man ska ha på sig?!
Resten av helgen är än så länge oplanerad !!

Här är min och Paulas lista på det viktigaste vi ska göra innan vi åker!!!

- Åka båt ( på themsen)
- Cykla (i hyde park)
- Åka till Brighton
- The monument

troligtvis avverkar vi något/några grejer på söndag!! :D


Åh underbara London, jag kommer sakna dig..




Skönare med sovmorgon imorn!! efterlängtat! Nu blir det boken och en film kanske, en annan är trött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0