Måndag

Var nära på att tillägga "sista måndagen" men det är det ju inte eftersom att jag är här nästa måndag också! :)


Kan verkligen inte fatta att jag åker snart..
vill jag fatta det?
Men härligt ändå att vara påväg framåt igen, jobb och mera resor i höst!


Ny äventyr väntar!!!!!!

Man får nog tänka så iaf!




Hade en jättebra dag igår med Paula och Ida!
Vi gick på New Bond street och kollade in alla fancy affärer
Jimmy choo, Gucci, Dolce and gabbana, CHANEL, Mulberry mfl

Sen gick vi till Piccadilly och käkade glass, sen sa vi faktiskt HEJDÅ till Ida!!!!!!!!




Folk bara åker!

Känns overkligt och sorgligt!


Efter kramkalaset drog jag och Paula till vårt förbannade Covent garden ;)
och gick till Rockit! Levis shorts, för 24 pund blev det!!!
UNDERBART!!!!!!!


Paula fick med sig en nessisär ifrån Cath Kidson!
Massa rea där, tänk om man ändå haft lite mer pengar..!


Efter lite strosande kring covent garden tog vi oss till starbucks på shaftesbury avenue och fikade och snackade, vädret var toppen och det var massa folk ute som vanligt

Glömde nästan bort tiden, vi lämnade iaf piccadilly vid 10 över 7 så jag var hemma i tid för att snacka i telefon med mor och far!


Det var trevligt!


Idag har det varit en vaaaaaaaaaarm dag, sjuuuuuukt varmt!
är glad att dagen är över, är trött och vill ändå inte sova riktigt än!

Ledig imorgon faktiskt, eftersom jag jobbar heldag måndag onsdag fredag, 11 timmar!! imorn ska jag ner till gymmet och fixa, och ev köpa ett sista schampoo och balsam!
mitt sista schampoo var inge bra tydligen, (köpte igår) men jag köpte iaf vårdande balsam från body shop som jag nu offecielt är förälskad i!

Imorn blir det gymmet också, ska ju ner på stan och möta den där killen som var intresserad av gymkortet, håll tummarna nu!!!!!!




over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0