Måndag

Ja, måndag, vad ska man säga? Jag avskyr måndagar, är så seg på måndagar och helgen känns mil bort! Men sen går det alltid fort ändå!

4 dagar kvar och den längsta dagen är över, så det känns faktiskt helt ok!
Längtar så sjukt mkt till helgen, och jag håller alla tummar och tår för att det blir fint väder !!!!!

Mina helger är så himla sårbara nu!!
bara 3 kvar :(:(

Hoppas på finväder!!!!!!!!

Om det blir fint väder på lördag drar jag och Paula till brighton över dan !!!!!! :D:D:D
Sol och bad!!!!!! Vore verkligen toppen!!! Det SKA ske innan jag åker iaf!!!

Sen är familjen borta största delen av helgen också!! TOPPEN!!!


Fy vad gott det är att dricka vin såhär på kvällskvisten efter en långdag!
Kollar lite alltmöjligt på datorn, mest Spanien, är såååå pepp!!!!!!!!!!




Idag på eftermiddagen gick jag och Archie till biblioteket och lånade böcker till honom, då passade jag på att fråga vad de kostar att sätta upp en lapp om gymkortet vid en affär som har ganska många olika annonser, EN post-it lapp kostar 75 pence per dag..!

Måste iaf chansa och sätta upp en lapp på fredag när jag får pengar, attans!! tänk om ingen nappar??? :(
Skrev en jättebra och fin annons på ett A4 idag när Archie sov, men den e ju på tok för stor..!
Typiskt, vad får man plats att skriva på en post-it lapp??? måste försöka iaf...

En tyngd skulle lätta ifrån mina axlar om jag får sålt de där jävla kortet! de kommer ändå kosta mig MINST 85 pund :/


Jaja, nu ska jag ta och gå ner och käka middag, är riktigt hungrig!!!
:D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0