Lördag- Midsommarfirande i Hyde Park!

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg medan jag väntar på att håret ska torka och 'äggen ska bli färdiga!

Jag gjorde något dumt igår, har fått så himla torr hårbotten (en utav anledningarna jag vill börja med BM)
men jag har en kokosolja som är gjord för torr hårbotten och man kan även använda de som leave in conditioner
jag slängde i lite i hårbotten igår samt gjorde en inpackning jag tänkte ha över natten, jag virrade min turban över och gick och la mig..

För det första kunde jag inte behålla turbanen på så jag tog av den efter ett par timmars vridande och vändande i sängen.

Håret kändes risigt och äckligt, jag ville bara att de skulle bli morgon så jag kunde gå och duscha, vaknade 111 gånger inatt!


Nu är jag färdig och nästan helt redo för Hyde park och midsommarfirande!!!!!!
Önskar vädret blir bättre snart bara!!!!!


Jag och Paula ska ses i Marble arch om ett tag och gå på affären och handla picknick :D:D


Midsommarfirande Hyde park 2011, vi är redo!!!!!!

Det kommer bli sjukt nice med festen på Club Bond ikväll och inatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En gratis nubbe och klubben ska spela svensk musik :D:D:D (bla) gryyymt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0