Fredag!

Usch vad skönt!! Jag var LEDIG idag!!! Det borde jag varit också , har gjort mina timmar plus 2 timmar övertid..!
Men i den här familjen vet man aldrig..!
Ed sa att jag skulle jobba 7-1 idag, men ha! Jag klev upp vid 7 iaf och möte Sally i trappan med Archie, hon sa att jag inte jobbade idag så jag kilade iväg till sängen igen, först kunde jag inte sova, men sen somnade jag om och sov som en baby i 2 timmar till! Ed gick ner efter jag hade gått upp och jag hörde att han pratade med Sally, tror de var om mig och timmarna. Han var nog inte så glad, gubbjäveln xD

Har varit på gymmet idag också och det finns ingenting jag kan göra, jag måste betala de sista 5 månaderna även efter jag åkt. Fast tjejen jag pratade med sa att jag borde säga upp kontot och sen bara dra!! :D lagomt frestande, men dom har adressen hit och Sally och Ed har ju numret till Marie på au pair förmedlingen och hon har nummer och adress till mig i Sverige.! Inte bra..!

Dock känns pengarna inte kul att lägga ut för ingenting :((

Idag har jag dock lagt ut pengar!!!!!
Här har det shoppats! Men bara bra och behövliga saker (några mindre behövliga kanske:P)

En bok för 50 pence på secondhand affär
där handlade jag även en Damien Rise skiva <3
Rakhyvel från boots
Torrschampoo från Lee stafford
Brunkräm för kroppen från Maybelline New York
Shorts från HM
En kalender och pressent till Linn och Tobbes bäbis från TK Maxx
Jordgubbar och Vin, M&S
En resväska (handbagage) 5 pund på torget

Toppen!! :D

Är sugen på att klicka hem lite dermalogica också, annars får de bli nästa fredag
schampoo skulle jag också behöva, hmm..!


Snart dags för att lägga sig och kika film, men innan de ska jag lyssna på musik, njuta och dricka vin!
Imorn- Häst polo!!

http://www.guardspoloclub.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0