Fredag

Åhhhh snälla snälla säg att det är saaaaant!!!!!!!

Idag när jag och Alice var nere i Harrow smög jag förbi i affären där jag haft min lapp om gym-kortet uppsatt, och eftersom att den ska tas ner idag så bad jag om en vecka till samt en ny lapp med mer info.

Dessutom erbjöd jag 2 månader gratis istället för 1!
Då säger en utav killarna bakom disken att han är intresserad och börjar fråga mig lite om det
och nu har vi bestämt att vi ska ses på tisdag vid 12 så ska vi gå ner till Gold´s gym tillsammans och prata med dom
han ville väl höra det från dom, vad som gäller och så, och jag håller alla tummar och tår att han vill ha det!!! :D

isf kommer jag visserligen betala 50 pund i avgift för att byta medlem och sedan även 35+35 för de två månaderna
sammanlagt 120 pund! men det är MYCKET bättre än att betala 210 pund..!

Jag håller verkligen tummarna!!!


Gör det du med!



För övrigt gick jag ner dit med 2 STORA kassar fulla av kläder och lämnade det i en charity shoparna, nämligen min favorit där pengarna går till hemlösa och behövande djur.

Det kändes bra :) Kanske kommer med ett till lass kläder innan jag åker, har köpt så mkt skit alltså! Eller skit är det väl inte men det är grejer jag aldrig använder, nu börjar jag bli bättre på det och köper bara sånt jag vill ha! och kommer använda!


Har en önskelista på saker jag vill ha just nu för att fräscha upp garderoben och badrumsskåpet!

Jag vill ha!

En kuvert väska i någon fräck färg, orange, gul, grön
En tygväska från London
"I love London" T-shirt
Levis shorts
Converse
Sovkläder, en sovklänning + ett sett med linne och söta shorts till
Morgonrock, lite tunnare, gärna en vit
Ett klädställ ifrån IKEA

Egentligen skulle jag väldigt gärna vilja ha och testa fransnäringen revitaLash
och köpa hårprodukter så jag kan börja med balsam-metoden!

Finns mycket jag vill ha just nu men det där är väl de jag helst vill ha just nu!















Ikväll ska jag vara barnvakt och vid kl 8 ringer mamma och pappa hit, mysigt!

Längtar sjukt mycket till imorgon!!!

Nej nu tror jag det är dags att ägna sig åt annat ett tag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0