Torsdag

Min resa tillbaka till Sverige blev en rätt okomplicerad sådan

Flygen gick som dom skulle
jag grät stundvis
det var riktigt jobbigt, när jag satt på heathrow fick jag lust att åka tillbaka igen.!

Jag skulle kunna skriva i evigheter om alla tankar och känslor jag hade just då


Men nog om det, nu går vi vidare


Min första dag, igår, var iaf en riktigt bra sådan!
Jag umgicks med Linn och Tobbe och fick gosa med tjockismagen!

Vi var ute och fiskade och gjorde om i dammen, med sand, växter och fiskade fiskar som vi hedde i :)
det blev asfint!

Jag och Tobbe fångade en liten liten gädda, hihi


hade iaf en sån där toppen sommar-i-sverige-dag igår med fina vänner
så jag är nöjd, jag är glad jag är upptagen med mycket nu så jag har andan att kämpa vidare

Idag har jag hängt i stan, just nu e jag i Brunflo i Linas lägenhet, ska åka strax , Malin kommer och hämtar mig så drar vi till stallet och sedan stan igen
får se hur jag gör inatt, stannar iaf i stan och imorn åker jag med Fredrik till Inger och hälsar på :D



Lördag, party? Som det verkar än så länge iaf.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0