Torsdag!

Nu var det ett tag sen igen..!
Men så snart datorn är fixad ska ni få se!
Mycket och inget har hänt
jag har fått lite panikångest och mått dåligt
därav flytten till stan och Fredrik om en månad
mår nog bra av lite miljöomväxling och så
Jag jobbar på osv
Har stråkat lite
Ska fota nästa vecka med Ulf
Idag slutade jag kl 13, skönt!
E hemma nu en sväng och fixar sen drar jag till stan vid 4, sover kvar i stan och peppar inför imorgon!
Har inte råd att gå in på yran , som för övigt börjar ikväll, men jag ska vara i stan och festa iaf :D iaf imorgon kväll, jobbar 16-21 lördag och söndag så jag måste till Gällö igen på lördag ..
Men jag e glad att det blir fest imorn iaf!!!! grymt skoj ska det bli iaf !!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D
Nej nu måste jag kila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0