Tisdag

I 1 vecka har jag varit i Sverige nu, känner mig redan rastlös och jävlig
Saknar London så in i helvete!



Vad har hänt sen jag skrev sist då?
Har inte fått mitt dator att fungera än så uppdateringen är inte lika regelbundet längre


I torsdags efter Malin hämtat mig bestämde vi oss för att dra på krogen!
Spontan utgångar med Malin.. tänk det hade jag saknat!


Vi var på G3 tills det stängde sen gick jag hem till Johan och sov
I fredags åkte jag till Inger, där var Fredrik och sen kom även Marina dit
Vi satt och snackade skit och drack kaffe, tog igen lite tid ifrån varandra


I lördags på dan tog jag mitt första dopp tillsammans med lillebror och hans kompisar, Fredrik kom också ner dit och sen tog vi fyrhjulingen bort till Buan och hämtade kubbspelet inför kvällen, sen satt vi och glassade i solen och väntade på att kvällen skulle starta och Marina skulle komma med grillgrejor!


När hon kom startade vi grillen, och sen kom folket!
Festen blev en aning mindre än när jag fyllde 18, många som inte kunde komma, men vi var iaf runt 10-12 pers och vi hade sjukt skoj!

Ölspel, kubb och annat!

Väldigt lyckad kväll!



I söndags, (min födelsedag) var jag seg och gjorde inte så mycket överhuvudtaget

Måndag, igår, vart jag uttråkad och tog bussen in till stan, träffade Tobbe och hans kompis en sväng och dom skjutsade mig till Frösön där Lina var barnvakt, vi sov över där och idag mitt på dan ungefär blev vi skjutsade hem till Lina igen

Sen kom Marina och hämtade mig och jag drog hem, sov en sväng, käkade middag och sen gick jag och Marina ut på promenad!



Jag har förövrigt börjat med balsammetoden nu, går rätt bra!
imorgon börjar bättre vanor


får se vad som sker imorn, jag och Marina tänkte umgås , vi tänkte sticka ut och springa och sen kika beck eller något !
kanske drar in till stan på kvällen också om jag kan,
måste ringa jobbet och fixa imorn också !

Mycket är på g med bde komvux och arbetsförmedlingen!

Men det blir bra hoppas jag!


Längtar bort till London och Spanien, tankarna är där mest hela tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0