Söndag

Min sista söndag i London på ett tag

Känns sorligt, och det känns verkligen att jag åker snart..!


Tack för en grym kväll igår dock!
Hela dan var jättebra!

Jag träffade Paula i "vårt jävla älskade Covent garden"
Vi fönstershoppade och käkade lunch/middag och mös!


sen tog vi en promenad bort till Holborn och tog central line till Marble arch, det var dags för Jonatans födelsedagsfirande!

Drack öl och myste i gräset tillsammans med folket! Det var full fart i Hyde park då det var en konsert, massa folk och gratis musik ;)


Vi satt där i ett par timmar, sen begav vi oss till tottenham court road för att gå på Gay club!

Utom Paula som jobbar idag och var tvungen att åka hem :((((

Så vi sa hejdå, shit, kan inte fatta det!!!!!!!!!!!!!


Eftersom det var pride så var det sjukt jobbigt att försöka komma in, så vi drog till Heaven istället och köade i typ 40 min, sen får vi reda på att de kostar 16 pund att gå in!!!

Så jag och Stina bestämde oss för att åka till Camden för att träffa hennes kompis, då kom jag på att Laurence var i Camden med så vi ringde dom och drog på en bar i Camden med Laurence kompisar, dom firade Nathan som fyllde år!


:)

Rolig kväll med ett roligt gäng!!!!! ;D

Vid 3 följde jag med Laurence och dom i deras taxi hem till Laurence som bor i High Wycombe

I taxin påväg dit hade vi askul! sjöng och greja, och killarna höll på att jävlas med taxichaffören, på skoj alltså ;)

Har inte skrattat så mkt på länge!


Har typ sovit 3 timmar inatt :S jag och Laurence somnade på soffan imorse


Kom nyss hem nu, Sallys föräldrar e här, och just nu är dom ute med Archie, tror Ed har åkt och är påväg till Grekland nu, dom sa ingenting om det och jag frågade aldrig :S :P

Känns lite knäppt!


Köpte iaf tack-kort till familjen och till mina grannar

Ska köpa pressenter imorn innan jag träffar killen med gymkortet och på kvällen ringer mina föräldrar en sista gång!

Försöker få tag i mina föräldrar just nu, tror nämligen mina väskor väger för mkt, måste snacka med dom.
Bad nyss Robin skicka iväg ett sms till dom och de gjorde han precis, så hoppas dom ser !

Ikväll ska jag över och äta middag och mysa med grannarna för sista gången, ska ge dom kortet då :)

köper nog en chokladask eller något sånt åt dom imorn, och något till barnen



Nu måste jag lägga mig och vila en sväng tror jag..!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0