Måndag

Första dagen på jobbet idag , iaf på mitt schema, men har fått hoppa in igår kväll samt i fredags
Det går bra men är stressigt som alltid.
men det är ju kul att komma tillbaka och ha varit saknad
Helgen har varit toppen!
I fredags var jag henke fredrik och lina ute med båten och drack öl
mycket roligt
även att jag ramlade i båten. inte i båten så, utan jag ramlade från bryggan in i båten, sopa..!

Vi hade iaf sjukt skoj!
Dagen efter var jag bakis men pojkarna kom och ryckte upp mig så drog vi till campingen och sedan på ica för att handla grejer för att grilla!
på kvällen var vi i hoviken och grillade och drack
jag henke fredrik henke p lina
och 2 brudar från ström, sjukt störiga
trevlig kväll iaf, lina for hem lite tidigare , dom andra sov kvar i stugan men jag for hem med lillebror och sov hemma, bra val!
på förmiddagen kom dom hem till mig och jag bjöd på kaffe!
Vilket vi alla behövde, speciellt henke, sen for dom till stan igen och jag åkte och jobbade 3-9
ps. snart e min dator fixad, då ska jag uppdatera mer!
har sovmorgon imorn för jag jobbar kvällen, skönt att få sova faktiskt, inte roligt att jobba kväll dock, jobbar hellre på dagen. men OB iaf.
i helgen jobbar jag, har lite ångest redan nu
helgerna är så sårbara..!
mitt humör åker berg och dal bana, jag är glad och sen deppig. jag vet inte hur jag mår riktigt..
ja det var väl allt för denna gång
x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0