Måndag bye bye England

Nu är det officiellt min sista dag i England
Vi får se när jag kommer tillbaka nästa gång
Just nu är jag beredd på att flytta hit och stanna föralltid!!!! <3


Kommer sakna London så sjukt mycket
Och alla fina underbara människor jag träffat.


Mycket har hänt under de 8 månaderna jag spenderat i London

- Jag har varit kär och okär
- Jag har blivit förnedrad och växt starkare
- Jag har fått vänner och en extra familj
- Jag har skrattat och gråtit
- Jag har längtat och saknat
- Jag har levt till fullo i en stad jag kommit att älska


Tack!
Tack för allt



Imorgon 6.30 åker jag ifrån Harrow on the hill till Heathrow
9.50 lyfter första flyget

19.00 svensk tid är jag i Östersund igen
Min älskade Malin kommer att vara där <3

Snart får jag träffa alla mina vänner och min familj i Sverige igen
Jag har saknat er alla!



Farväl underbara London!



Nu ska jag strax gå och säga farväl till Harrow



Gråter inombords!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0