Fredag

Hade en jättetrevlig dag och kväll igår!
Först så var jag och Alice i parken och hade picknick

och på kvällen träffade jag Leanne som för övrigt hade med sig blommor till mig (snacka om att jag fick dåligt samvete!!!!!!) Sen satte vi oss och käkade på fish on the hill, as god mat!!!
Vi blev kvar i nästan 3 timmar! Satt och snackade och drack lite vin

Sen skjutsade hon hem mig och jag sov som en baby!

Idag har jag jobbat heeeeeeeeeeela dan, seriöst, från 7-läggdags vilket blev halv 8

Dagen har gått jäääättesegt.!
Men Archie har varit jättesöt och emellanåt har vi haft roligt

Det har bara varit en jobbig dag,
men min sista dag!
Känns sjukt konstigt, kan inte fatta det..!!!!



Otroligt skönt att byta jobb ett tag iaf, har blivit lite mkt den senaste tiden!


Imorgon är det lördag, jag har inte pratat med Paula än, hoppas vi hörs imorn bitti!

Dock kom jag på att jag måste städa ur samt packa imorn eftersom jag byter rum på söndag!
tänkte egentligen dammsuga och det idag men jag jobbade ju exakt hela dan


Damian kom över idag också och sa hejdå till mig! Blev jätteglad att han kom men det kändes ju väldigt sorgligt också!

Damian åker nämligen till deras hus i Spanien imorgon bitti så jag kommer inte hinna träffa han något mer!

Jag kommer verkligen sakna världens bästa grannar!!!
och Leanne och tjejerna!!


Nej vi får helt enkelt se hur det blir imorn, hoppas mina pengar kommit över också, det måste jag kolla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0