Tisdag

sooockerberoendetjej91!!!!!!! that´s me!

igår jobbade jag mina 10 timmar, Sallys kusin Nicky och Sallys kompis Jen
kom över igår för att ta hand om Sally , tycker så synd om henne
hon verkade så lugn, så ovanligt lugn i söndags när hon berättade att hon trodde att hon förlorat barnet osv

hon sa, sånt som händer..

oturs lördag eller vadå??!
allting hände verkligen på en gång..!


igår var det en bra dag! den gick rätt fort!
skönt..!

sen tvingade jag mig ner på spinning..!
döden. haha
var verkligen inte pepp!


idag ville Sally inte jobba, förståligt. så hon tog med sig Archie vid 11.30 och dom ska hitta på något med Jen och George idag. skönt för henne, kul för Archie, och SKÖNT för mig!!!!!!!!

ledig!!! puh!
men vad hittar man på?!

har plockat lite, gjort colacola och nu ska jag nog lata mig vid tvn och så , ikväll blir de gymmet igen!!!





ps. jag och Marina har världens plaaaaaan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0