Söndag, skallebank , lycka och lite sorg

kring 4-5 imorse trillade jag hem i morgon mörkret
såå trött och såååå hungrig!

åt ingen middag igår så helvete vad hungrig jag var! proppde i mig 2 mackor och en banan när jag kom hem
och kröp sen i säng

idag tänkte jag och Alice åka in till London och strosa omkring lite
men jag mår inte riktigt okej än!
har iaf käkat frukost nu, liten mix
av

jordgubbar <3
äggmackor
grädde
nutella


haha !!

sjukt sugen på nötter kex och choklad är jag också!
men jag har inte orken att gå ner till centrum och handla, inte nu iaf


kvällen igår var rätt awesome!!
hatar dock hur man går från att vara superpepp och dansa omkring som tokar och sen helt plötsligt dansar man
knappt alls, man har tappat allt, man känner sig trött och står mer och vickar lite på höfterna och kollar sig omkring lite dumt på alla andra galningar som hoppar omkring en!

innan vi drog till puben var vi dock på en pub i närheten
vi vart ett gäng och det var sjukt trevligt att träffa alla!!!
många nya ansikten för allihopa!:D

kul att träffa Marias kille också!
vi hade asbra teknik på klubben när folk kom för att dansa med en,haha
vilket team!!

men fy vad kallt det var igår!!!
med min klänning också..! usch..

det var inte alls skönt!
men kul var det iaf!!!!

grattis igen Meron <3



KAN INTE FATTA ATT MONICA OCH MALENE KOMMER TILL LONDON IMORN KVÄLL!!!! :D:D
lycka!!!!!!!!!!

min kära kusin fyller även 16 idag, GRATTIS MALENE <3<3


det känns konstigt för jag kommer inte hinna träffa m + m förän på onsdag
men då ska jag åka in till stan såfort jag slutat jobba och umgås med dom till kvällen när jag kommer hem och ska vara barnvakt!

sen på fredag har jag nästan hela dan på mig att träffa dom!
plus att Sally som sagt gett mig ledigt från "barnvaktandet" så jag kan umgås med dom hela kvällen!!!
dom åker hem på lördag igen, och då åker jag nog in till London igen på dan och hittar på någonting!
har lite planer med folk faktiskt :)


på kvällen( lördag kväll) ska jag vara barnvakt, fast åt grannarna, dom ska nämligen ut och äta för Agnetha fyller år! skönt med lite extra cash , lär ju inte ha några kvar alls efter helgen, de blev dyrt igår och jag måste ha mer pengar på tågkortet plus gymmet ska betalas första februari :(
bajs..!


hur kan man vara så lycklig och så sorgsen på en gång?
jag saknar dig mer och mer för varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0