Söndag, igen ??

Oj vad mycket söndagar!

Helgerna går sjukt fort! Haft en bra helg iaf, de vart rätt tidigt igår, hann med sista tåget hem iaf och de var faktiskt skönt!

ville vakna idag lika pigg och utvilad som igår morse, men icke. huvudvärk, jävla vitt vin!
jag förbannar vitt vin!!!!

Idag var jag levande död, lyckades iaf åka in och träffa Paula och vakna till och vi umgicks innan au pair mötet började vid 4, sjukt skoj var de!!! glad att jag inte lät huvudvärken hindra mig..!

superkul var de att träffa alla och vi körde massa lekar osv :D

ganska nyss hemkommen nu, ätit lite kycklingsallad och tänkte göra mig klar för sängen nu
mysa framför en film eller så innan de e dags att sova

vill inte jobba imorn!!! vill sova :P

men jag och Leanne har gjort lite planer att ta med barnen till parken imorn innan lunch så de vore nice!
om de inte regnar :O



nästa helg ska jag och Paula ha utforskarhelg och kolla runt lite överallt :D
superkul!!!!!!



nej nu e jag lite frusen, dags att göra sig redo för sängen!


bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0