Onsdag

känns som torsdag..!


ååh neeeej , långdag imorn ! :/ 8-18
idag jobbade jag bara 5 timmar, 7-12
gick rätt fort faktiskt, de gillar jag!


stackars sally mår skit och spyr idag, så jag jobbade över lite och röjde undan ordentligt så hon inte behöver tänka på de sen

ringde gymmet idag också, eftersom att jag, igår, när jag skulle dit märkte efter halva vägen att jag inte hade gymkortet på mig, fan! så jag sprang tillbaka, förstod att jag inte skulle hinna till yogan jag skulle på så jag tänkte bara hämta kortet och gå ner på street dansen som var senare. men jag kunde fan inte hitta kortet!!!
letade överallt! vände upp och ner på allt!

har fortfarande hittat de, så jag ringde som sagt i dag i hopp om att någon hittat de i omklädningsrummet eller något och lämnat in de, men icke..! :( de kostar iaf "bara" 5 pund att få ett nytt, och DEN ska jag hålla reda på!
har dock inte 5 pund nu ens, men skönt att de inte var typ 20-25 pund som jag trodde!
kanske kan fråga sally om jag får låna 5 pund tills jag får min lön på fredag.
om jag törs :S


idag bokade vi min biljett till Cypern, åker 4 april och åker hem igen 23e :D:D:D
dom andra kommer hem 25, dom hade bokat sina biljetter långt innan så dom kunde få de billigt men nu är som sagt även min bokad :D


såååå happy!!!!!!!! längtar!!! måste köpa massa fina klänningar och grejer tills dess ;) :D
love it!!!!!!!! måste ändå spara lite tills när vi är där :D kan göra massa kul!!!! man skulle haft en kompis med sig också ;D



ikväll ska jag nog vara barnvakt så jag hinner inte träna även om jag lånar 5 pund.. :/ typiskt!
men imorn!!! om jag lånar 5 pund idag kan jag iaf gå ner där och fixa ett nytt och gymma lite på egen hand även om de e döden..! :P jag började ju så bra och fan att jag var så slarvig igår!!!!! morr..! aja de e bara att ta nya tag! svullade godis istället igår, hihi ;)


mötte en snygg kille idag när jag och archie gick ifrån playgroupen, han var seriöst as snygg!
vi kollade på varann, log, gick ett par steg till och precis när jag vände mig om för att kolla igen såg jag att han gjorde precis samma sak ! tihih





Dag 01 – Fem saker du inte visste om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - mina föräldrar
Dag 04- De här åt jag idag
Dag 05 - Vad är kärlek?
Dag 06 - Min första kyss
Dag 07- Min bästa vän
Dag 08 - Någon speciell
Dag 09 - Musik
Dag 10 - Något jag är stolt över
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Den här veckan
Dag 14 – Mina vänner
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16- Min dag
Dag 17- Mitt favoritminne
Dag 18- Min favorit helg
Dag 19- Detta ångrar jag
Dag 20- Den här månaden
Dag 21- Ett annat ögonblick
Dag 22 - Det här upprör mig
Dag 23 - Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25- Om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 26- Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Film
Dag 30 – Om mig




abosluta favoritplatsen är Kvill, småland.
där min mamma , hennes syskon morfar och mormor är uppväxta
i Kvill, där mormor och morfar alltid bott och morfar bor nu <3
det finaste stället på jorden
bästa platsen på jorden
så många minnen
där mår som bäst
har varit där varje sommar sen jag var 9 dar gammal
med mina släktingar
jag älskar dom allihopa <3

när vi var små lekte vi röda/vita rosen vi kusiner
och gömde oss över hela gården
vi gick till kvilleken
gjorde egna pilbågar
på kvällarna åt vi god mat , dom vuxna pratade och drack vin
vi spelade kubb, familjevis, vuxna mot barnen eller blandat på annat vis
på dagarna packade vi bilen full och for och badade och var borta i timmar!

aldrig är jag så lycklig som när jag är i Kvill
med mina älskade släktingar och vänner
då leker livet och då lever sommaren



jag hatar att vi blir äldre, saknar dom gamla dagarna i Kvill
saknar mormor något så otroligt
men du visst där <3

mormor
jag älskar dig














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0